fredag 29 augusti 2008

Och så hälsar vi...

Och så hälsar vi, det var i vart fall vad min egen mor sade då jag träffade nytt folk som liten pojke.
Det känns väldigt relevant just nu då jag suttit en stund och funderat på vad jag ska skriva
hur svårt var det egentligen?
Ett introduktionsinlägg och en hälsning känns ju så uppenbart då man tänker efter.

Det ni kommit till nu är hursomhelst min(Jimmys) egna blogg.
Vad handlar den om, vad är syftet?
Pftja, jag brukar ofta få höra att jag är en tankspridd person, fast likväl intresserar samma personer sig ofta för mina tankar.
Så varför inte bygga vidare på detta? Jag kommer alltså förmodligen att skriva om vad som går runt i min skalle och om vad jag har åsikt gällande diverse olika aktuella, inaktuella eller interna ämnen.

Vem är jag egentligen? Det var inte helt rätt av mig att missa introduktionen utav mig själv helt och hållet för den delen.
Jag är då Jimmy, 16 år.
Bor i Sollentuna och har precis påbörjat mina studier på Danderyds gymnasium.
I övrigt så är jag intresserad av saker så som kläder, politik, ekonomi, litteratur och historia.

Så länge jag håller bloggen igång tror jag att det kommer att vara omöjligt att missa vem jag är, vad jag står för osv så jag väljer att inte gå in mer än så på vem jag är.

"Säg adjö" är också något som jag fick banka in i skallen som liten.

Ciao", adjö, "bye", "au revoir", osv.


3 kommentarer:

Anonym sa...

OCH att tacka. Tacka för det du fått, mat, presenter mm mm. Vara hövlig, renlig och äta ordentligt :) mm mm Kram på dig.

Mamma

Anonym sa...

hahaha vad fan har det blivit av dig

JimmyH sa...

Bra mycket mer än vad det blivit av dig, uppenbarligen. Att kritisera under en anonym "tag" målar endast upp dig som en väldigt feg/osäker person.